2015. szeptember 26., szombat

Le 24 Septembre 2015

Do I have to go back to school?

Reggel jól elaludtam, kb. az ötödik ébresztőt sikerült meghallanom, ami azt jelentette, hogy már fél órája szólt folyamatosan. Fél hét volt. Szerencsére, JB nem ébredt fel rá, biztos jó későn ért haza a tegnapi buliból. Kilopakodtam a konyhába reggelizni, aztán felöltöztem, összeszedtem magam és elindultam az egyetemre. Mit ne mondjak, nem sok kedvem volt elindulni, de azt hiszem ez így lesz minden csütörtökön, mert ilyenkor még bőven sötét van.

A villamoson is rengetegen voltak, de nagy nehezen odaértem az egyetemre. Kicsit késtem, mire a terembe értem, a többiek már bent voltak. Ez volt a „Civilisation des pays lusophones” c. (egyetlen szabadon választott) órám. Először mindenki bemutatkozott, aztán a tanárnő felvázolta az óra menetét, mit fogunk csinálni ebben a félévben, stb. Helyes emberekkel vagyok együtt órán, mondjuk, nem vagyunk sokan, de szimpatikus mindenki. A tanárnő portugál (rosszabbul beszél franciául, mint én ha-ha és kárörvendés vége), és azt mondta, a félévben Portugália történelmét, földrajzi helyzetét, aktuális problémáit, stb. vesszük végig. Egy órát szán majd a portugál gyarmatokra is Afrikában. Ezt mind franciául. El is kezdtük, az ország földrajzi helyzetével, aztán kaptunk egy 5 oldalas szöveget a halálunalmas történelmi helyzettel, amiben a IX. és a XIII. század közötti történések voltak részletezve… Szerencsére a tanárnőnek megbeszélése volt, ami miatt elengedett minket 9:30-kor.


Óra után elmentem bevásárolni, aztán hazaugrottam egy fél percre, gyorsan összeszedtem minden cuccomat és a Vieux Lyon felé indultam, mert ma a Vetési 12.C osztálya Lyonba jött egy napra, és a Veszprém megyében világhírű The CrazyRogues nevű zenekar dobosa,  azaz a kedvenc dobosom, Ákos is jött velük, és vele mindenképp találkoznom kellett. Azért is, mert hozott nekem ajándékot a szülinapomra, meg olyan ajándékot, amit Anyáék küldtek, meg azért is, mert ő a kedvenc dobosom és imádom. 
<3
A Cathédrale St. Jean-nál találkoztam velük, elkísértem az osztályt az Hotel de Ville-hez, ott csatlakozott hozzánk Dani is, együtt megittunk néhány sört, amíg Ákosék szabadidőt kaptak, aztán sajnos ők mentek vissza Aix-les-Bains-be, mi meg mentünk haza. Délután még Dani átjött és megnéztünk néhány Frends részt, aztán ő hazament, közben JB összedobott egy gyors vacsit és nagyjából ennyi volt a mai napom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése