2015. szeptember 23., szerda

Le 22 Septembre 2015

Nothing stands between a girl and her coffee.

Tegnap elég későn feküdtem le a nagy szülinapozásban, úgyhogy ma nem ment túl könnyen az ébredés. Nagy nehezen azért felkeltem, és a reggeli rutin után elindultam az egyetemre. A villamos megint tömve volt, alig lehetett elférni. Megint bosszankodtam egy sort, de sajnos ezen kívül nem lehet vele mit kezdeni, ha sokan vannak, sokan vannak.

Az amphi előtt megláttam Mélaine-t és Lina-t, akik már messziről mosolyogtak rám. Oda is mentem hozzájuk köszönni, és elszívni a maradék cigit a társaságukban. Felköszöntöttek szülinapom alkalmából, nagyon aranyos volt tőlük így utólag is. Aztán bementünk, és végigültük az Anthropologie des religions című órát. Valamikor a közepénél teljesen elvesztettük a fonalat, nekem fogalmam sem volt, miről beszél a bácsi, Mélaine-nek szintén, csak néztünk egymásra, meg nevettünk az előttünk ülő csajon, aki felírta nagybetűvel a füzetébe, hogy „Demander des cours!” („Elkérni a jegyzetet!”).
Óra után Mélaine és Lina feladták a harcot és hazamentek, nem várták meg a következő órát, aminek a kezdetéig még volt két óra. Én elszaladtam a könyvtárba és megírtam a portugál házimat. Illetve nekikezdtem, de nem volt elég rá a két óra sem, majd valamikor be kell hoznom a lemaradást. Nagyon sok volt a két szöveg, amit össze kellett foglalni.

A második óránk Champs et méthodes de l’anthropologie volt, ismerős megint nem került a közelembe, Tomot megint csak messziről szúrtam ki, mikor már elkezdődött az óra. 
www.weheartit.com
Ez az előadás megint elég unalmas volt, a végén tényleg majdnem elaludtam. Ráadásul majd’ éhen haltam, mert a portugál miatt nem tudtam ebédelni sem, és már 4 óra körül volt… Nagy nehezen ennek is vége lett, és mehettem portugálra. Múlt órán megfogadtam, hogy aktív leszek ezen az órán, de egyszerűen nem ment, annyira fáradt voltam. Azért a mellettem ülő sráccal egész jól eldumáltunk portugálul, azt leszámítva, hogy az én agyam alig működött, és amíg ő egész mondatokat mondott, addig én csak szavakat tudtam ismételgetni. Az egyetlen jó dolog az utolsó órámban az volt, hogy a tanárnő elengedett minket sokkal hamarabb, úgyhogy 17:40-kor már a villamoson zötykölődtem hazafelé.

Ma nem mentem futni, mert elkezdett esni az eső, mire hazaértem. Helyette gyorsan benyomtam egy tál couscous-t, aztán felhívtam anyát. Miközben vele beszéltem, JB is hazaért az egyetemről, beköszönt, aztán megcsinálta a vacsit. Én nem ettem vele, csak egy pici salátát csipegettem, közben beszélgettünk. Elmondta ötvenszer, hogy akármi van a konyhában közös, és nyugodtan vegyek belőle. Most szerintem egy hónapra elegendő kajánk van, csak tejet meg ilyen apróságokat kell majd venni. Holnap JB áthívja a barátait vacsorázni, meg alapozni, mert valami nagy egyetemi bulijuk lesz. Én nem annyira akarok, meg nem is tudnék menni, mert csütörtökön reggel 6-kor kelek.

Legyen elég ennyi mára, hulla fáradt vagyok, úgyhogy inkább alszom, azt hiszem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése