2015. szeptember 21., hétfő

Le 19-20 Septembre 2015

Happiness is not having to set the alarm for the next day.

Szombat: Ahhoz képest, hogy szombat van, egész korán, már fél 10-kor felkeltünk. Elég sok dolgot beterveztünk, úgyhogy volt mit csinálni. Reggeli után Dani visszament a koleszba néhány dologért, én pedig elmentem a parkba. Kicsit hideg volt ugyan, de futáshoz optimális idő. Úgy döntöttem, ma van a napja, hogy visszatérjek a régi edzéstervhez, ha törik, ha szakad, lefutok 8 km-t. Akkor is, ha a végén négykézláb mászok haza. Szerencsére nem került komolyabb erőfeszítésbe, voltak mélypontok ugyan, de lefutottam 8 km-t megállás nélkül, 1 óra 4 perc alatt. Az időn van még mit javítani, de összességében elégedett voltam, két hónap kihagyás után ez teljesen jó eredmény. Hazafelé menet éreztem a lábaimat azért, de a gondolat, hogy „megcsináltam!” erősebb volt, mint az izmaim zsibbadása. Ebédre sütöttem ki csirkemellet, a maradék pink rizottót ettük hozzá köretnek. Jól elhúzódott a délutánunk a futás miatt, meg Dani kitérője miatt, úgyhogy csak 4 körül tudtunk ebédelni.
Ő a legújabb lakótársam
Olyan 5 körül indultunk el az IKEA-ba, mert anyáéktól azt kértem szülinapomra, hogy hadd vásároljam magam ott halálra, és ők egy részét kifizetik majd. Danival pedig megbeszéltük, hogy ott vacsorázunk, mert olcsó és finom. Jó sokat mászkáltunk, és annál is több hasznos dolgot vettem, legfőképp olyanokat, amivel a szobámat dekorálom. Tavaly Luu kijelentette, hogy ez egy „lánylakás”, ezért minél több dolognak rózsaszínnek kell lennie, én pedig tartom magam a megállapodáshoz, és most a szobám tele van rózsaszín dolgokkal. Eddig mindenki kiröhögött, akinek meséltem, de nem érdekel. Imádom a szobámat. Vettem egy virágot is, remélem sikerül életben tartanom. Sajnos enni már nem tudtunk, mert az orrunk előtt zárt be az IKEA Restaurant. Nem baj, hazavillamosoztunk és itthon összedobtunk egy jó kis vacsorát.  


Vasárnap: Ma ébresztőre keltünk, mert tegnap jó sokáig néztünk Jóbarátokat. Reggeli után még gyorsan elfutottunk a Carrefour-ba bevásárolni, mert 1-kor itt megáll az élet (még jó, hogy legalább vasárnap délelőtt nyitva vannak a boltok, különben minden vasárnap koplalnék szerintem). Vettünk néhány zöldséget, mert kitaláltam, hogy Anya-féle zöldségfasírtot fogok készíteni ebédre. Mivel nemrég reggeliztünk, ebéd előtt még elsétáltunk a parkba, megmutattam Daninak az állatkertet. Az összes állatot láttuk, a krokodiloktól kezdve az oroszlánokig, mindegyik megvolt. Rengeteg kisállat volt, a zsiráfok között voltak a legaranyosabbak, volt egy pici zsiráf, ami nagyjából akkora lehetett, mint Dani. Az apukája 5 méter magas volt nagyjából… Jó nagyot sétáltunk, de ma nem is terveztem futni menni, mert a térdem iszonyatosan megfájdult a tegnapitól, már ez a séta is betett neki. Úgy látszik, nekem nem esett rosszul, de a rossz térdem eléggé sérelmezte a nagy távot, mert ma egész nap sajgott. 
Ebédre megsütöttem a zöldségfasírtokat, és nagyon-nagyon finomak lettek. A recept egyelőre titkos, de majd ha indítok egy sütős-főzős blogot, ott publikálom (ez vicc volt, annyit írni már biztosan nem lenne erőm). 
ilyen volt - ilyen lett, avagy a mai ebédünk
Délután inkább csak hesszeltünk, kávéztunk és sorozatot néztünk, aztán Dani hazament, én pedig behoztam a blogos lemaradásomat (végre!), nemsokára megyek aludni, mert holnap korán kelek. 
A mai napban az a kedvencem, hogy a vége egyben a szülinapom kezdetét jelenti, úgyhogy éjfélkor lejátszottam a Roots Birthday girl című számát, és nagyon örülök neki, hogy végre 21 éves lettem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése