2016. október 1., szombat

Le 1 Octobre 2016 - ügyintézős szombat

Most kivételesen két részre szedem a hétvégi bejegyzést, mert annyi minden történt, így kicsit átláthatóbb.

Reggel viszonylag korán keltünk, mert nekem nagyon sok elintéznivalóm volt, Dani pedig megígérte, hogy elkísér. Először az SFR-hez (telefonszolgáltató) mentünk, mert valamiért 10 euróval többet vettek le a számlámról, mint amennyit szoktak, és nem nagyon értettem a dolgot. A boltban kiderült, hogy az alkalmazott sem tudja, miért vettek le ennyivel többet, de ő nem is nagyon tud mit csinálni, csak telefonon lehet elérni a központot, azt pedig nekem kell intéznem. Azt mondta, mindenképp reklamáljak, mert ez így nem normális, vissza kell, hogy adják a pénzemet. Szép kilátások…

Ezután elbicikliztünk a Bellecour-ra, átvenni a rajtszámomat holnapra. Nagyon sokan voltak már most is a téren, de szerencsére nagyon pörgős volt a szervezés, hamar rajtszámhoz jutottam. Kaptam mellé mindenféle szórólapot, gumicukrot, egy 2017-es naptárat, és természetesen egy Run in Lyon pólót is. Végül haza indultunk, vásárolni és ebédet főzni leginkább. Később végeztünk, mint terveztük, úgyhogy ebéd után már csak arra volt időm, hogy felhívjam az SFR ügyfélszolgálatát. Én összesen 20 percig bírtam, minden egyes alkalmazottnak elmagyaráztam a problémámat, de senki nem értette, csak azt hajtogatták, hogy a mobilszámlámnak kevesebbnek kéne lennie (én meg hajtogattam, hogy nem kevesebb), és hogy beszéljek másikkal, átkapcsolnak. A harmadik kapcsolás után már teljes idegroncs voltam, és miután a harmadik nő közölte velem, hogy nem érti, mit pattogok, ez így van, és hogy nyugodjak meg, mert ugyanannyit fizetek nekik összességében (pedig nem), akkor teljesen kiakadtam, és letettem. Dani látta, hogy mennyire kivagyok, és kézbe vette az ügyet. Neki 33 percébe telt, ő csak egy alkalmazottal beszélt, akinek negyedóra után sikerült végre megértenie a problémát. Lényeg a lényeg, elvileg ő kézbe vette az ügyet és szólt, hogy 10 euróval többet fizettem, a következő havi előfizetésemből le fogják vonni. De az is biztos, hogy év végén úgy ott hagyom ezt a szolgáltatót, mint a huzat. Már most is megtenném, de akkor új telefont is kéne vennem megint, azt pedig már végképp nem bírja a pénztárcám…

Ezután rohantam a metróhoz, mert találkozóm volt néhány csoporttársammal az új kutatásunk helyszínén, ami egy kulturális központ Villeurbanne-ban, Lyon egyik (már teljesen a városhoz épült) külvárosában. Az egyik olasz lányra nagyon sokat vártunk, mert elvileg nem jött a metrója, aztán a villamosa sem, de nem baj, addig legalább beszélgettem egy kicsit Charlotte-tal. Végül összesen négyen mentünk, körbenéztünk a központban, érdeklődtünk a következő programokról, volt egy nagyon aranyos néni, aki elmagyarázott nekünk mindenféle fontos dolgot. Jövő héten lesz egy kiállítás megnyitó, csütörtök este, oda elvileg megyünk a többiekkel.


Végül délután 5-re estem haza, sok időm nem maradt tanulni, mert vacsorát kellett főzni, meg összeszedni a cuccaimat holnapra. Nagyon korán lefeküdtünk aludni, mert holnap Daninak 5-kor kell kelnie, és én is felkelek vele, úgy tervezem. 
készülődés holnapra... Run in Lyon. What else?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése