2016. október 8., szombat

Le 7 Octobre 2016

Ma engedélyeztem magamnak a pihenést, mert egy olyan buli után, mint a tegnapi, igazán rám fért. Na meg, mert mégiscsak péntek van. Hamarosan azért vissza kell fognom magam ilyen téren – bár közel sem bulizok annyit, mint mondjuk fénykoromban ha-ha –, mert ez a sok másnapos alvás igencsak a tanulás rovására fog menni. Illetve nem menne, ha nem kéne még dolgoznom is meg emellett ötvenféle dolgot csinálnom (házimunka, ügyintézés, stb.), de fontossági sorrendet kell sajnos felállítani, vannak dolgok, amiket muszáj megcsinálni, majd szünetben bulizok tovább. Lényeg a lényeg, ma egészen jól kialudtam magam. Futni most nem mentem, már hétvégére be van tervezve egy kiadós lyoni futás, az pont elég lesz.

Délután tanultam, valamennyit sikerült haladnom is szerencsére. JB főzött káposztalevest, hogy könnyebben viseljem a másnaposságot – meg ő is, persze. Megbeszéltük ebéd közben, hogy jó buli volt azért tegnap, láttuk a másikon, hogy jól érezte magát, a többieken meg főleg. Többre nem nagyon futotta, elég fáradtak voltunk azért még mind a ketten, de főleg én voltam szétcsúszva, fogalmam sincs miért.

Délután 5-kor aztán elindultam a gyerekekért az iskolába, fél 6-ra oda is értem szerencsésen. Hazavittem őket, aztán egész délután játszottunk Leaval, a nővérének pedig segítettem egy kiselőadást elkezdeni Magyarországról, a jövő hétre készül. Az elején nagyon lelkes volt, de amikor rájött, hogy ez elég sok meló, ott hagyott csapot-papot és inkább ment a húgához játszani. Vacsit is kellett nekik csinálnom, szerencsére nem volt bonyolult dolog, tésztát dobtunk össze a nővérükkel, aztán én megetettem a két kicsit. Az anyukájuk most iszonyatosan beteg, de annyira, hogy fel sem tudott kelni az ágyból végig, amíg ott voltam, apukájuk meg a legnagyobb nővérük elutazott, úgyhogy az egyetlen ember, akire a két kicsit most rá lehet bízni, az a 13 éves nővérük – na meg én, amikor ott vagyok. Emiatt holnap is jönnöm kell majd, ami elég nagy baj a tanulás és az időbeosztásom szempontjából, ugyanakkor a pénz jól jön, és nagyon sajnálom őket (az anyukát főleg), nem volt szívem nemet mondani.


Este nagyjából az egész családot körbetelefonáltam, aztán nem sokkal később lefeküdtem, de még sorozatokat nézve megpróbáltam ébren maradni, mert Dani csak hajnali 2-kor ért haza, ma ő bulizott, én meg megígértem, hogy még beengedem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése