2016. október 3., hétfő

Le 3 Octobre 2016

Hétfő, hétfő, hétfő… Nem aludtam túl sokáig, mert korán feküdtem le tegnap, de nem robbantam szét az energiától attól még. Szépen megreggeliztem egyedül, aztán nekiálltam tanulni. Egész délelőtt tanultam, aztán blogot írtam, aztán tanultam… Aztán rájöttem, hogy még mindig sehol sem tartok, és nemsokára futnom kell portugálra, utána meg a Dani egyik ismerőséhez vacsorára, mert Dani húga most épp Lyonban van két napot, és be akartam neki köszönni, holnap nem fogok tudni. Úgyhogy végül úgy döntöttem, hogy ma ellógom a portugált (tudom, nagyon csúnya valakitől, aki Brazíliába készül fejben), muszáj volt, különben teljesen elcsúsztam volna. Keddre egy 26 oldalas szöveget kellett olvasnunk, nekem estig is csak a tízedikig sikerült eljutni, annyira borzalmasan unalmas volt. Ezen kívül még ötmillió másik dolgot is kellett volna csinálnom, de egyszerűen nem tudok ennyi felé szakadni. Valószínűleg a blogot is rövidíteni fogom, mert csak a félmaratonos bejegyzés (jó hosszúra sikerült) kb. másfél órát vett el a napomból, és akármennyire is szeretnék ennyit minden napomból blogolásra fordítani, egyszerűen nem tudok. Hacsak nem hagyom ott az egyetemet, akkor aztán annyit írok, amennyit akarok, csak akkor meg nem nagyon lesz miről…

Visszatérve az estémhez, Danival a park kapujánál találkoztunk, aztán mentünk is Nathalie-hoz, aki nagyon finom vacsit főzött nekünk Dani húgával együtt. Azért jó volt kicsit kiszakadni otthonról, nem szeretem, amikor egész nap a lakásba vagyok bezárva. Futni nagyon elmentem volna, de nem mertem megkockáztatni a térdem miatt, ha a félmaraton úgy betett neki, most pár nap pihenés nem árt. Azt hiszem, itt be is fejezem ezt a mini-bejegyzést, mert i have no time, és amúgy sem történt ma igazából semmi érdekes.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése