2015. január 26., hétfő

Le 24-25 Janvier 2015

Az első hétvégénket természetesen hatalmas alvással kezdtük. Legalábbis én. Luu reggel bevallotta, hogy hajnali 4 óta filmet néz, mert valami gyógyszert szed, ami teljesen összekavarja az alvásritmusát, és csak össze-vissza tud egy-egy kicsit aludni. Úgy volt, hogy palacsintát süt, de elég szarul volt megint, nagyon fájt a torka, úgyhogy inkább én szaladtam le a pékségbe croissant-ért, és azt reggeliztünk.  Mivel nagyjából ebédidőre nyúlt a reggeli, utána nem is nagyon voltunk éhesek. Én Anyával skypeoltam délután, aztán olyan 4-5 körül összeszedtük magunkat Luu-val, és elmentünk a shopping center-be, hogy villanykörtéket vegyünk, mert már lassan teljes sötétség borítja be a lakást - kb. hetente égnek ki a körték, és még egyet sem cseréltünk ki. Legalábbis a villanykörte-vásárlás volt az ürügy. Mivel hatalmas leárazások vannak, egyszerűen nem bírtuk megállni, hogy ne menjünk be egy-egy boltba, aztán azt sem, hogy ne vegyünk egy-egy ruhadarabot… A vége az lett, hogy Luu hazahozott egy új kabátot (90 euró helyett 30-ért!), én pedig egy ruhát és egy pólót (és igen, mindkettő nagyon olcsó volt). Ezután bementünk a Carrefour-ba a villanykörtékért, onnan pedig egy plusz turmixgéppel jöttünk ki, mert rájöttünk, hogy az nagyon hiányzik a konyhából (tényleg). Persze, ez is le volt árazva. Ezen kívül vettünk egy csomó sajtot, meg egy pizzát vacsorára. Itthon, miközben előkészítettük a hatalmas salátát, és sütöttük a pizzát, Luu apukájával skypeoltunk. Eszméletlen egy pasi, én halálra röhögtem magam rajta. Először is, azt kezdte tervezni, hogy nyáron mikor menjek meglátogatni őket (szerelem volt első látásra, mikor itt voltak, én is imádtam Luu szüleit, és ők is engem), mennyire van a Platensee Bécstől. Aztán élőben közvetített valami koncertet, és táncolt a tévével, később elővett néhány sílécet és azokat csiszolta, javította, egy két oldalt világít, lámpás szemüvegben, azt mondta, ő E.T. A beszélgetés végén pedig leült a kondigépéhez és elkezdett „edzeni”. Én csak nevettem, és kiabáltam neki, hogy new year, new body (új év, új test), meg hogy summer is coming (nemsokára nyár lesz), stb. Luu is nagyon röhögött, együtt kitaláltuk, hogy apukája az új Schwarzenegger, ősz szakállal, és E.T. szemével. Egy szó mint száz, eléggé elszűrakoztatott minket így szombat este.
Jól is tette, mivel én eléggé el voltam kenődve, ugyanis Luu délután bejelentette, hogy mégis hazamegy és nem csinálja meg itt a második félévet (ezer oka van rá, amiket én teljesen megértek, de azért mégis haragszom rá kicsit). Előreláthatólag február végén indul, egyetemre már nem is fog bejárni addig, megbeszéli a szüleivel, aztán a tulajjal, aztán lakótársat keres nekem maga helyett. Én mondjuk abszolút nem örülök ennek a váltásnak, mert kisebb gondom is nagyobb annál, mint, hogy megint lakótársat keresgéljek, de hát c’est la vie (ez van).

Vasárnap reggel Luu ígéretéhez híven megsütötte a palacsintákat, amihez málnás-ribizlis-joghurtos szószt csináltunk és eszméletlen finom volt. Kipróbáltuk a turmixgépet, és banánturmixot ittunk a palacsinta mellé. Befejeztük a razfilmet, amit tegnap éjjel kezdtünk nézni, aztán kicsit ücsörögtünk a szobánkban mind a ketten, ébredeztünk. A nap közben kisütött, úgyhogy délután rávettük magunkat, és elmentünk a parkba, leginkább az állatok kedvéért. Láttunk rengeteg flamingót, pelikánt, medvét, bölényt, leopárdot, oroszlánt, stb. A séta végére teljesen átfagytunk, mert a szél az rettenetesen fúj, hiába süt a nap.
Flamingó / Flamant rose
Teknősök / Tortues

Én meg Luu az oroszlánon (OnlyLyon)

Hazajöttünk, itthon Luu a szüleivel skypeolt kicsit, én is Borival meg Apával (néztem, ahogy vacsoráznak). 
A süti, ami jól néz ki, de nagyon rossz
Sütöttünk sütit Bori receptje alapján, de valamit igencsak elrontottam, mert a nagyon finom keksz helyett valami félig égett, félig fűrészporállagú valami lett az egészből. Este, miközben Glasgow (Zsófi) és Dijon (Vica) volt vonalban, cigit tekertem magamnak (így sokkal olcsóbb, mintha megvenném dobozban), mivel nem nagyon tudok még, és nem akarok holnap beégni az összes francia előtt. Elraktam őket egy pici dobozba, így holnap csak elő kell vennem, mintha mi sem történt volna. A házimat, amit a holnapi órámra kellett volna megcsinálnom nem nagyon sikerült, úgyhogy nem tudom mit fogok mondani Tomnak, de remélem nem fogja leharapni a fejemet. Megpróbálok valami haladékot kicsikarni tőle, és ötvenszer bocsánatot kérni. Vagy, felkelek holnap reggel 7-kor, és összehozom egy óra alatt. We will see (majd meglátjuk). Mindenesetre, most inkább alszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése