2014. december 20., szombat

Le 20 Décembre 2014 - Úton hazafelé

Mivel a múlt hetet a karácsonyi ajándékok beszerzésével, takarítással, és alvással töltöttem, nem gondolom, hogy érdemes lett volna minden lépésemet dokumentálni (főleg, hogy kinek mit veszek, mert még elolvassa!).
Ma reggel 7-kor keltem, hogy kiérjek időben a reptérre. A repülőm ugyan csak 13:00-kor indult, de olyan bonyolult kijutni, hogy legkésőbb fél 9-kor el kellett indulnom otthonról. Fülöpért (igen, a macim) nagyon vérzett a szívem, mégiscsak vele aludtam az elmúlt 3 hónapban, de muszáj volt otthon hagynom. Nem búcsúzkodtunk sokáig, szegényt bezártam a sötét lakásba, majd néhány hét múlva jön Aaron és biztosít neki társaságot, addig egyedül lesz – téli álmot alszik legalább… Kicsit elkalandoztam, azt hiszem. Lényeg a lényeg, hogy ahhoz, hogy a reptérre kiérjek, egy busszal, egy villamossal, majd még egy busszal kellett mennem, és a hab a tortán az volt, hogy a második busz csak óránként jár, szóval, ha lekésem, akkor nagy eséllyel lecsúszok a csomagfeladásról is. Hogy mégse legyen olyan egyszerű dolgom, a hatalmas bőröndömnek nincs kereke, úgyhogy annak a 17 kilóját, a kis bőrönd 10 kilóját és egy kézitáskát cipeltem keresztül a városon, megállótól megállóig. Egy élmény volt.
Nagy nehezen kiértem a reptérre, feladtam a bőröndömet, és még volt két órám a felszállásig, úgyhogy jobb híján olvastam, megittam egy fél liter kólát, amitől folyamatosan keresnem kellett a toilettes-t. A repülés egész jó volt, bár néha olyan érzésem volt, hogy mindjárt lezuhanunk, szerintem fúj a szél, vagy nem tudom, kicsit jobban dobálta a gépet, mint mikor szeptemberben idefelé jöttem.
Most Párizsban vagyok, a Charles de Gaulle-on, várom az átszállásomat. Sikerült olyan jegyet foglalni, ahol 6 óra van az előző gépem leszállása és a következő felszállása között, úgyhogy nesze neked Párizs, dekkolhatok a reptéren. A városba is kimehettem volna, de annyira parázok, hogy történik valami, és lekésem a következőt, hogy inkább nem kockáztatok. Mindenesetre ettem egy salátát és ittam egy kólát 10 euróért, amin jól felhúztam magam, és megcéloztam a kanapés pihenőhelyiséget, hogy majd ott kipihenem a fáradalmakat, meg jó esetben alszom egy kicsit, de kizavartak, mert az a „buisness-man”-eknek van fenntartva és egyszerű halandók nem léphetnek be. Úgyhogy, most leültem az F53-as kapu elé, ahonnan kb. 4 óra múlva indul a repülőm, és várok és várok.


A legfontosabbat majdnem elfelejtettem leírni: mivel karácsonykor otthon leszek, a Lyonban az élet nem nagyon működik, szüneteltetem a blogolást, majd ha visszatérek, folytatom. 
Boldog Karácsonyt! Joyeux Noel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése