2014. december 20., szombat

Le 13-14 Décembre 2014

Arra ébredtem, hogy Luu ordít „I’m gonna miss my flight! Oh my God, Sara, I’m gonna miss my flight!!!” (Le fogom késni a repülőmet!!), ami kisebb sokként ért. A második sokk akkor következett, amikor ránéztem a telefonomra – még mindig nem fogtam fel, hogy mi történik – és 9:14-et mutatott. A repülője márpedig 10:00-kor felszáll. Kipattantam az ágyból, először azt sem tudtam, mit csináljak, de szerencsére Luu kiabált, hogy „Taxi, taxi, I need a taxi”, úgyhogy laptop elő, gyorsan valami telefonszámot keresni. Három másodperccel később már tárcsáztam, a probléma csak az volt, hogy valami várakozós helyre kapcsolt be, és elkezdtek nekem valami popszámot játszani, amitől – meg a sírástól rázkódó Luu látványától – teljesen kikészültem. Kerestem másikat, ahol kapcsoltak, csakhogy senki nem szólt bele a telefonba. Luu közben teljesen kiborult, én nem is tudtam mit mondani neki, csak, hogy öltözzön, én hívom a taxit. Már kabátban volt, amikor végre valahára sikerült egy nővel beszélnem, elhadartam a címet, és hogy jöjjenek, amilyen gyorsan csak lehet. Azt mondta, hat perc. Oké. Ez mind olyan gyorsan történt, hogy még mindig „csak” 9:20 körül volt, még egy halvány reménysugár fénylett, mert nem volt feladandó bőröndje, úgyhogy csak az ellenőrzésen kellett „átcsusszannia”. Gyorsan magamra kaptam én is valami ruhát, aztán Luu után futottam, aki már kiment a ház elé. Szegény, teljesen ki volt készülve, sírt, kiabált velem is, magával is. Egyáltalán nem haragudtam rá, tudom milyen ez, én is pont ugyanígy viselkedem, ha hasonló katasztrófa történik. Mire kiértem a ház elé, már pakolta a cuccát a taxiba és kiabált a sofőrnek hogy „As fast as you can!” (Amilyen gyorsan csak tudsz!). Még visszaszaladt hozzám, megölelt és a könnyei között mondta, hogy „I love you!”, én pedig kiabáltam rá, hogy menjen már, mert tényleg lekési – nagyon aranyos volt, de én is teljesen ki voltam készülve, annyira szörnyű volt ezt az egészet látni.
Miután elment muszáj volt valamit kezdeni magammal, nagyon ideges voltam én is, úgyhogy először megkerestem a lehető legfájdalmasabb módját a stressz-kezelésnek (epilálás), aztán elkezdtem takarítani. Délutánig semmi hír nem volt róla, pedig írtam neki sms-t, írtam neki facebookon, hátha válaszol. Este még mindig vártam, de gondoltam, vagy elérte, vagy kitalált valamit helyette, mert haza nem jött. Pedig én már elkezdtem neki telekocsit meg vonatot keresni, hogy ha mégis visszajön, valamit segítsek. Aztán nem tudtam mit csinálni, éjfél körül lefeküdtem aludni és reménykedtem benne, hogy ő már otthon van, és nem a reptéren zokog.
Végül vasárnap délután kaptam tőle egy üzenetet facebook-on, otthon van. Ez a lényeg. Szegény, tényleg lekéste a repülőjét, ezért fizetett háromszázvalamennyi eurót egy új jegyért, Amsterdamban átszállt, és végül csak hazaért. Iszonyatosan sajnáltam, de remélem, hamar elfelejti az egészet – meg hogy azt mondta: „I’ll never coming back to Lyon!!” (Soha többet nem jövök vissza Lyonba!).
Én vasárnap nem csináltam sok hasznos dolgot, inkább csak aludtam egész nap. Délután mondjuk elmentem futni, mert gyönyörű idő volt, és nem bírtam tovább a lakásban maradni. Jót is tett, a park tényleg magnifique volt, kevesen voltak, sütött a nap.
Utolsó lyoni futás az évben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése