2014. december 17., szerda

Le 11 Décembre 2014

Korán felkeltem (8-kor, hogy egészen pontos legyek), és egész délelőtt tanultam. Aaron dél körül ébredt, és bejelentette, hogy kettőkor indul az Alpokba, lehet, már nem is jön vissza Lyonba január előtt. Nagyszerű, mivel nekem október óta nem fizetett lakbért, úgyhogy elég sok pénzzel tartozott, amire elég nagy szükségem lenne. Luu-val ugyanez volt a helyzet, neki még többel tartozik, mint nekem, úgyhogy gyorsan leültünk és kiszámoltuk. A baj csak az volt, hogy pénzt kivenni már nem maradt ideje, úgyhogy azt mondta, majd januárban odaadja, ha nem jön már vissza. Én viszont jól felhúztam magam, és megmondtam neki, hogy nem, az úgy nem lesz jó, mert nekem tényleg kell a pénz. Végül is abban maradtunk, hogy megpróbál még jövő héten visszajönni, ha nem tud, átutalja a pénzt a bankszámlámra. Nagyon helyes. Luu-nak majd karácsonykor odaadja, ugyanis együtt fognak karácsonyozni, Ausztriában.
Nem sokkal Aaron után én is elhagytam a lakást, elindultam az utolsó írásbeli vizsgámra, pénteken már csak egy hülye informatika lesz. Ez a kedvenc tanárom volt, a kedvenc órám, egész jól megtanultam az anyagot, úgyhogy reméltem, hogy könnyű kérdést kapunk. És így is lett, abszolút ráéreztem a részre, amit meg kellett tanulni. Megint írtam 3-4 oldalt, arról fogalmam sincs, mit fog hozzá szólni, mert nem életem legjobb fogalmazása lett és erősen hiányos, de az akadályt leküzdöttem, és mivel ez volt az utolsó írásbeli vizsgám, annyira nem érdekelt már a dolog őszintén szólva. Maeva megvárt a terem előtt, aztán együtt mentünk haza.

Lengyel vacsora
Luu-val hivatalosak voltunk vacsorára a lengyel lányhoz, Dominikához, aki hagyományos lengyel kajával várt minket. Ott volt a többi barátnőnk is, Nathalie, Sandra, és Liz, akik azt hiszem mindannyian amerikaiak, de nem vagyok benne biztos. Mindenesetre nagyon bírjuk egymást, aranyosak. Dominika eszméletlen finomat főzött, szerintem ez volt az első normális kaja (mármint ami nem rizs, tészta, vagy 10 perc alatt megsüthető hús), mióta Lyonban vagyok. Úgy teleettük magunkat, hogy mozdulni is alig bírtunk. Éjfél körül értünk haza, és Luu-val egyből beestünk az ágyba, mert nagyon elfáradtunk, másnap pedig korán kellett kelnünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése