2014. december 17., szerda

Le 9 Décembre 2014

Ma nem volt vizsgám, csak egy órám délben, amin a kékszemű tanárunkat kérdezhettük akármiről. Először azt hittem, lesz értelme bemenni, de rájöttem, hogy többre mentem volna, ha otthon maradok és tanulok. Mindegy, miután hazaértem gyorsan megebédeltem, és folytattam a tanulást. A holnapi vizsgáim nagyon durvák lesznek, az első annyira nem, de kellene a jó jegy, a második viszont halál. Az összes antropológiai irányzatot, elméletet tudni kell, mindegyikhez antropológust kötni, annak az összes munkájáról beszélni… Borzasztó, és egyben lehetetlen mindezt megtanulni egy nap alatt. Szűkítettem a kört, azokra az irányzatokra, amik nagy valószínűséggel lesznek, a többit egyszerűen kihagytam. Nem gondoltam, hogy a legelsőt vagy a legutolsót fogják kérni, az nem lenne annyira logikus. Az egész délután elment ezzel, éjfélkor nem volt több agyam, és úgy döntöttem, az első vizsgámra való tanulást holnap reggelre halasztom. Luu-val megbeszéltük, hogy reggel 6-kor kelünk, mert neki is durva vizsgája jött. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése