2015. december 8., kedd

Le 7 Décembre 2015

Well, I study, then study, then after a little study break, I study.

Ma reggel felkeltem, és rájöttem, hogy ha most nem írom meg a részemet a beadandóhoz, akkor soha. Holnap este 7-kor érek haza az egyetemről, portugál vizsga után, igazából esélytelen tanulni, szerda délután lesz valamennyi időm, de nem túl sok, ráadásul az utolsó pillanat, ha valami esetleg nem oké, itt fogok stresszelni. Ezért úgy döntöttem, ma passzolom Guioux óráját és az anthropologie de la nature-t is, így megspórolok 6 órát a napból, és szépen nyugodtan írhatom a beadandót.

JB akkor ért haza, mikor én felkeltem, amíg ő kipakolt én reggeliztem, aztán mindketten bevonultunk a szobánkba, és tanultunk. És tanultunk. Ebédeltünk, ő gyorsan összerakott egy salátát, aztán tovább tanultunk. Egészen este 8-ig írtam, aztán skypeoltam egy kicsit anyáékkal, és még írtam éjfélig. Igazából csak öt oldalt kellett írnom, de mivel franciául, és szakszövegeket kell elemezni, elég nehezen és lassan megy. Minden mondatot ötvenszer át kell gondolni, főleg ha már fáradt az ember, mert egész nap ezt csinálta. Nagy nehezen azért végeztem vele, holnapra már csak a konklúziót kell hozzátennem, ahhoz semmi energiám nem maradt már.

Ez volt a mai napom, csak tanulás, semmi több.
www.weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése