2015. december 5., szombat

Le 4 Décembre 2015

20 days until Christmas.

Reggel megkértem a Danit, hogy hívjon fel fél 9 körül, amikor ő is felkel, mert biztos voltam benne, hogy ha csak az ébresztő csörögne, kinyomnám, és aludnék sokáig, pedig muszáj tanulnom. Így, hogy beszélnem kellett hozzá (nem volt tartalmas beszélgetés, az egyszer biztos), szépen lassan felébredtem, és mikor pár perc múlva letettük a telefont, már fel tudtam kelni. Muszáj tanulnom, és ma itt az egész nap, hogy haladjak a dolgaimmal.

Reggeli után neki is ültem, és kitaláltam, hogy ebédig meg sem állok. Közben hazajött JB, összepakolta a cuccát, majd el is rohant, sietett haza, mert este megint dolgozik a diszkóban. Én csak tanultam, olvastam, írtam, próbáltam a beadandóhoz még több információt összeszedni, és találtam is még egy cikket, ami pont témába illik. Így annyi maradt hátra, hogy azt is elolvassam, kijegyzeteljem, aztán összerakjak egy vázlatot, amit elküldök Bastien-nek és Audrey-nak, hogy szerintem így kéne csinálni, és remélhetőleg arra reagálnak. A cikkel olyan sokáig bíbelődtem, hogy este 6 óra volt, mire átszaladtam a Spar-ba egy mirelit pizzáért ebédre. A vázlathoz ekkor még hozzá se kezdtem, de gondoltam, majd ebéd/vacsora után.


Közben eszembe jutott, hogy muszáj sütit sütnöm, mert holnap reggel megyünk a Vicához Dijonba, és megígértem, hogy viszek neki. Nekiálltam evés közben kimérni a hozzávalókat, aztán összekevertem a tésztát, és elkezdtem sütni a gyömbéres-csokis kekszet. Aztán összeraktam gyorsan egy brownie-tésztát is, mert azt is imádja Vica. Közben eszembe jutott, hogy takarítani is kellene. JB-re nagyon mérges voltam, mert nem elég, hogy megette a maradékot, ami az ebédem lehetett volna, még itt is hagyott egy hatalmas kupac mosatlant a mosogatóban. Elmosogattam, elővettem a porszívót, közben sültek a kekszek. 

Dani is megérkezett később, én pont végeztem a keksz-sütéssel, tettem be a brownie-t a sütőbe, rohantam, porszívóztam, azt se tudtam hol áll a fejem. Ő szépen leült, megvacsorázott, aztán megvárta, amíg nagyjából összeszedem magam, és alvás előtt még megnéztünk néhány Jóbarátok részt. Természetesen tanulni már nem tudtam semennyit, pedig sokkal több dologgal akartam ma végezni, de sajnos vasárnapra kell hagynom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése