2016. január 12., kedd

Le 10-15 Décembre 2015

Before Christmas.

Mivel e sorokat már januárban írom, elég nehézkes visszaemlékezni, hogy mi is történt pontosan ebben a pár napban. A lényeg, hogy bementem a maradék órámra, csütörtökön, aztán hétvégén átjött Dani kicsit. Ő tanult, én főztem, pakoltam, meg valamennyit én is készültem a hétfői vizsgámra.

Hétfőn aztán szépen bementem a Civilisation des pays lusophones, azaz a portugál civilizációs vizsgámra. Először alig találtam meg a termet, de szerencsére belebotlottam az egyik csoporttársamba, és ő útba igazított. A vizsga nem volt túl nehéz, de annyira könnyű sem, amennyire a tanárnő beállította. Ő azt mondta, hogy kapunk egy szöveget, ami alapján fogalmazást kell írnunk az órán leadott információk segítségével. Hát, a szöveg az nagyjából 10 soros volt, és kaptunk hozzá öt kérdést, különböző témakörökben. Ebből kettőt kellett kiválasztanunk és írni róla. Én nagy nehezen kiválasztottam azt a kettőt, amiről a legtöbbet tudtam, mindegyikről írtam egy-egy oldalt, aztán beadtam és le is léptem. Nem nagyon volt kedvem több időt vacakolni egy szabadon választott tárggyal, ami nem is számít annyira az átlagomba. A tanárnő viszont nagyon aranyos volt, hozott be nekünk csokit vizsgára, hogy „jobban fogjon az agyunk”, mi meg iszonyatosan meghatódtunk ettől.


Kedden reggel 8:15-kor már úton is voltam Genf felé, aztán onnan repültem haza Budapestre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése